Новости

Център “Амалипе” изготви Протокол за домашно насилие спрямо ромски жени: полезно ръководство за професионалисти

В опит да допринесат за превенцията и борбата с домашното насилие срещу ромски жени, организации, участващи в инициативата PATTERN, сред които е и Център “Амалипе”, разработиха Протоколи за домашно насилие спрямо ромски жени, които да помагат и подкрепят професионалистите и медиаторите, работещи със случаи на домашно насилие спрямо ромски жени. Домашното насилие спрямо ромски жени […]

Read More

Център Амалипе организира седмица за борба с насилието над жените

25 ноември е обявен за Международен ден за елиминиране на насилието срещу жените. Обявен е за такъв с Резолюция 54/134 на Общото събрание на ООН от 17 декември 1999 г. В тази връзка Център Амалипе организира седмица за борба с насилието над жените, в която с различни инициативи могат да се включат училища, образователни медиатори, активисти, […]

Read More

Предстоящо: уебинар на тема “Интегриране на принципа на равенство между половете и интерсекционална перспектива в политиките на ЕС”

На 23 ноември 2021 г. от 10:30 часа ще се проведе уебинар на тема “Интегриране на принципа на равенство между половете и интерсекционална перспектива в политиките на ЕС”, организиран от Българската платформа към Европейско женско лоби, финансиран от Фондация “Фридрих Еберт”, който се проведе чрез платформата Zoom. Виртуален домакин на събитието бе ЦМЕДТ “Амалипе”. Специални […]

Read More

Ангел Ангелов, образователен медиатор-координатор

Уважаеми читатели, Център Амалипе бе една от първите организции, които прилагаха пилотния модел за общностен модератор в последствие образователен медиатор. В процеса на работа стана много ясно, колко голяма е необходимостта от бързото включване на образователните медиатори в учителските екипи на училища, в които има голям процент ученици от етнически малцинства в България. Ето защо […]

Read More

Връщането към присъствено обучение в началните класове. Основни въпроси и отговори за тестването.

През първата седмица, в която бе предоставена възможност учениците от началните класове да се върнат към присъствено обучение след тестване за Ковид-19 в училище, от тази възможност се възползваха близо 52 000 ученици от над 3 500 паралелки. Те се намират в София и дванадесет други области. Останалите области ще получат тази възможност от настоящата […]

Read More

Връщането към присъствено обучение в началните класове. Основни въпроси и отговори.

През първата седмица, в която бе предоставена възможност учениците от началните класове да се върнат към присъствено обучение след тестване за Ковид-19 в училище, от тази възможност се възползваха близо 52 000 ученици от над 3 500 паралелки. Те се намират в София и дванадесет други области. Останалите области ще получат тази възможност от настоящата […]

Read More

250 участници – родители, образователни медиатори и учители се включиха в онлайн среща на тема „Предпоставки и възможности за присъствено обучение – ролята на родителите”

150 родители от ромската общност, 120 образователни медиатори и още 50 учители и директори от цялата страна участваха в онлайн среща на тема „Предпоставки и възможности за присъствено обучение – ролята на родителите”, организирана от Център „Амалипе“. Фокусът на срещата бе възможността за връщане на децата обратно в училище и необходимостта това да се случи […]

Read More

Oнлайн среща на тема “Предпоставки и възможности за присъствено обучение – ролята на родителите”

Център „Амалипе” има удоволствието да Ви уведоми, че организира онлайн среща на тема “Предпоставки и възможности за присъствено обучение – ролята на родителите”, предназначена за представители на родителските клубове, активни родители и образователни медиатори. Срещата ще се проведе на 11-ти ноември от 14:00ч. в платформата за видео разговори ZOOM. Във връзка с необходимостта от създаване […]

Read More

Бойчо Кочев, образователен медиатор-координатор

Уважаеми читатели, Център Амалипе бе една от първите организции, които прилагаха пилотния модел за общностен модератор в последствие образователен медиатор. В процеса на работа стана много ясно, колко голяма е необходимостта от бързото включване на образователните медиатори в учителските екипи на училища, в които има голям процент ученици от етнически малцинства в България. Ето защо […]

Read More
Page 34 of 49« First...1020...3233343536...40...Last »