Рубрика “Дарители с ЛИЦА” представя … Боряна Пейчева – маркетинг мениджър на доброто!
Скъпи приятели на доброто!
Представям ви рубриката ни „Дарители с ЛИЦА“!
Както знаете, това което прави кампанията ни по-различна е това, че както и в медиите я окачествиха – това е кампания с лице!
Затова ние искаме да ви покажем лицата на дарителите, да ви покажем, че дарителството има лице и това е в лицата на хората, които безкористно помагат и ни връщат вярата в доброто! А доброто се оказа не по-малко заразно от самият вирус, който промени из основи живота ни! Ние ще се постараем да променим из основи лицето на дарителството и да ви уверим, че то ни съхранява като хора, създава общност, екипност и се разпространява също толкова бързо, колкото и самия вирус! В серия от репортажи ще Ви покажем лицата на дарителите, които подкрепиха кампанията „Стара техника за ново начало“ и оставиха частица от себе си, като направиха дарение и разпространиха нашия призив, което ни помогна да достигнем до още повече хора! С това искаме да изкажем и нашата благодарност към всеки един от тях и ако някой се разпознава и желае да се включи, с радост може да го направи, за да отразим всеки един и заедно да разпространим и подкрепим това, че ПРОМЯНАТА е в образованите деца!
Днес ви представяме … Боряна Пейчева – маркетинг мениджър на добрите дела! Благодарение на нейната помощ, нашият апел достигна до десетки ИТ компании, които се включиха активно и подкрепиха голям брой училища, заявили нужда от устройства! Повече за нея самата и нейната мотивация, може да прочетете в интервюто ни от рубриката „Дарители с ЛИЦЕ“!
- Разкажете малко за себе си?
Аз съм Боряна, по професия съм маркетинг специалист. Работя в ИТ компания, в която отговарям за маркетинговите комуникации на фирмата в България и в световен мащаб. Напоследък все повече освен за работа, използвам маркетинг уменията си, контактите, които имам от дългогодишна работа в бранша, за да помагам на различни хора, организации, инициативи. От няколко години посвещавам голяма част от свободното си време на добротворство, което ме кара да се чувствам много добре. Дори мисля, че при мен вече е пристрастяващо. Инициирала съм кампании за деца от всеки размер – от недоносени бебенца до абитуриенти. Помагаме редовно на бежанците, които пристигат и търсят закрила в България. Консултирам и малки компании, които имат нужда от едно рамо с маркетинг идеи и дейности. От тази година работим и с център Амалипе.
В личен план – майка на две чудни деца, партньор на страхотен човек, приятел на десетки прекрасни хора тук в България и по различни точки на света.
Готвя много добре, с което доста радвам близките си. Обичам обаче и други да готят за мен различни вкусотии. Това е и основен стимул да пътувам толкова много по света в търсене на нови култури, вкусове и преживявания.
- Защо се включихте в кампанията?
Когато първоначално получих информацията за нуждата от огромен брой устройства от Амалипе, в рамките на час вече бях върнала имейл с идеи как и откъде можем да стартираме, с кого да се свържем, как да процедираме. Отделно аз започнах да се свързвам с мои познати от ИТ сектора и да им разказвам за кампанията. В този смисъл, никога не съм се замисляла ЗАЩО да се включа, по-скоро въпросът за мен беше КАК бързо да осигурим максимален брой устройства, които да стигнат до учениците и те да не губят дни от обучението си.
Много приятели ми писаха с желание да помогнат. За месец събрахме близо 60 устройства, с които подпомогнахме ученици от 5 училища в страната. Много съм благодарна на всеки един от тях!
- Какво бихте казали на своите колеги, познати и приятели, за да се включат в кампанията ?
Има нещо изключително важно за всеки човек и това е удовлетворението му от нещата, които прави в живота си. Усещането да си полезен на обществото, особено помагайки на такива уязвими групи, за мен е несравнимо. Дарението е добротворство както за децата, така и за самата мен – възможността да помагам ме кара да се чувствам пълноценна и уверена в себе си. Това е моят призив към всички дарители – правете го най-вече заради вашето лично удовлетворение.
- Какво е Вашето послание за учениците, които сега имат възможност да се включат активно и в условия на обучение от разстояние от електронна среда (ОЕСР), благодарение на Вашето дарение?
Надявам се освен да се включат активно в дистанционното обучение, да открият много нови и интересни теми с вече осигурен достъп до безкрайните ресурси на глобалната мрежа. Сигурна съм, че ще се мотивират да учат още повече. И да не забравят да благодарят на своите учители, които правят чудеса от храброст в тези толкова объркани времена.
- Какво бихте ни посъветвали, за да бъде успешна нашата кампания и да достигне до повече дарители, които биха подкрепили кампанията?
Продължавайте да бъдете себе си и да правите нещата, в които вярвате. Доброто е заразно и неминуемо ще донесе след себе си още добро. Използвайте всяка възможност да говорите публично за казуса, пред който са изправени не само децата от уязвимите групи, а и всички ние като общество. Не сте сами в тази кампания – бъдете сигурни, че сред хората в България, хората от бизнеса, има много като мен, които с радост ще ви съдействат. Вярвам, че държавата също ще поеме своята роля и ще подпомогне решението на проблема с липсата на устройтва. Обучението на децата трябва да е приоритет номер 1 за всички ни – учители, родители, държава, граждани. Ако всички работим активно за това, ще се справим бързо и ефективно и няма да позволим децата да отпаднат от училище. Вярвам, че заедно можем да бъдем пример за тях.
Подкрепете кампанията Стара техника за ново начало, защото ПРОМЯНАТА е в образованите деца!