Едно незавършено писмо

Представеното по долу есе е класирано на Първо място в втора възрастова група – Категория есе, в рамките на конкурс “Момичета с мечти – да обърнем страницата” на Център Амалипе и Зонта Клуб – Стара Загора Автор: Юлияна Юлиянова Стефанова, 9 клас, 16 год, ОбУ “П.Р.Славейков” с.Джулюница     Едно незавършено писмо   За теб, момиче […]

Read More

Аз съм Яна

Представеното по долу есе е класирано на Първо място в първа възрастова група – Категория есе, в рамките на конкурс “Момичета с мечти – да обърнем страницата” на Център Амалипе и Зонта Клуб – Стара Загора Автор:  Яна Валентинова Маринова, 14 год., ученичка в 7 клас в 75.ОУ „Тодор Каблешков“, гр. София   Аз съм Яна […]

Read More

Някои допълнителни разяснения относно допълнителните обучения по Подкрепа за успех

Един от най-често задаваните въпроси след възстановяването на присъствените допълнителни обучения по проект Подкрепа за успех е дали такива обучение могат да се водят и дистанционно. Към този момент въпросът получава разнопосочни отговори. Какви всъщност са възможните решения?  Понастоящем допълнителни обучения се водят за две групи ученици: участвалите в допълнителни обучения и преди 16 март,  […]

Read More

Обявени са резултатите от конкурса “Момичета с мечти – да обърнем страницата”

Както писахме по-рано днес, победителите от конкурса “Момичета с мечти: да обърнем страницата”, иницииран от Център Амалипе и Клуб Зонта – Стара Загора вече са ясни. Тe бяха обявени в Live-а във Facebook групата Amalipe – Veliko Tarnovo от 14.00 часа, който можете да видите тук. Класираните места бяха избрани от жури от професионалисти в съответните […]

Read More

Очаквайте резултатите от конкурс “Момичета с мечти” днес в 14:00!

Поради извънредното положение и неочакваната ситуация, в която се озовахме през последните повече от 2 месеца, се наложи целият екип на Център Амалипе да промени посоката на дейностите си. Насочихме главно усилията си в Кампания “Стара техника за ново начало”, в подпомагане на образователните медиатори и училищата в нововъведеното дистанционно обучение. Отменихме всички планирани масови […]

Read More

ОУ “Йордан Йовков” в гр.Ямбол получи голямо дарение от ING Банк

Още едно училище успя да зарадва учениците, които до скоро не можеха активно да се включат в дистанционното обучение. ОУ “Йордан Йовков” в гр. Ямбол бе “осиновено” от фирма – ING Банк, които разбират за инциираната от Център Амалипе кампания “Стара техника за ново начало” и решават веднага да се включат. Те са една от […]

Read More

НП „УЧАСТВАЙ И ПРОМЕНЯЙ – РОДИТЕЛЯТ, АКТИВЕН ПАРТНЬОР В УЧИЛИЩНИЯ ЖИВОТ“

Формирането на децата като личности ангажира всички, които в различна степен са свързани с отглеждането и възпитанието им. Пряко ангажирани с този процес са родителите и учителите. Сътрудничеството между родителите и училището, основано на положителна комуникация, ще допринесе за по-добрата адаптация и социализация на децата в учебната среда и ще повиши степента на важност за […]

Read More

Запишете се за безплатна лятна академия на “Заедно в час” сега!

За десета поредна година “Заедно в час” организира безплатна Лятна академия за ученици от I до XII клас. от 28 юли до 13 август. Целта на академията е да повиши мотивацията за учене на учениците, да подобри подготовката им по изучаваните предмети, но и да направи лятото им много по-осмилено с преживявания, нови контакти и развити умения. […]

Read More

Дистанционното обучение във време на извънредно положение: равносметката

Уважаеми колеги, През изминалите три месеца положихте изключителни усилия за въвеждане на дистанционно обучение в екстремна ситуация. Днес тези усилия продължават с рестарта на присъствените обучения по проект Подкрепа за успех. Със сигурност използването на разнообразни дистанционни технологии не е еднократен акт и ще продължи и след преминаването на пандемията. Затова е много важно да […]

Read More

Приключи кандидатстването по НП “Изграждане на училищна STEM среда”

Над 500 училища от цялата страна кандидатстваха за създаването на училищни STEM центрове по Националната програма на МОН. Прави впечатление значително по-високата активност на училищата с над 300 ученици. По компонента за малки училища с под 300 ученици подадените проекти са значително по-малко и не достигат дори броя на концепциите, които трябва да бъдат селектирани. […]

Read More
Page 2 of 1712345...10...Last »